Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Ei uistimia myynnissä

Takaisin keskustelualueille
1.   Ei uistimia myynnissä    Roseta - 4/4/2014 22:48:54
Olen muutaman kerran ehdottanut Abolle. että uistimien myynnille voisi olla oma osio - tuloksetta. Ilmoitukset muusta tavarasta esim veneistä, joilla noita uistimia voi vetää vanhenee nopeasti. Pari-kolme päivää ja ilmoitus on poistunut myydään osiosta. Minusta tämä on erittäin mielenkiintoinen palsta uistelijoille ja sitä pitäisi kehittää. Oletteko samaa mieltä arvon raati?
2.   [Vt] Ei uistimia myynnissä    Pete_h - 5/4/2014 7:24:33
Täysin samaa mieltä...
3.   [Vt] Ei uistimia myynnissä    tulkkumuuri - 5/4/2014 8:49:57
Siis jos tätä keskustelupalstaa tarttis jollain tapaa kehittää, ni tästä 4200 vuotta vanhasta pohjasta tarttis päästä ensimmäisenä eroon. Ihan helvetin kankee! Sitten siihen uuteen, nykyaikaiseenkin, pohjaan olisi 3700 kertaa helpompaa miettiä muutokset ja kehittämiset 'asiakkaiden' toiveiden mukaisesti. Myöntäkään nyt, ei tää oikeesti enää palvele. Kauhee lukee useita viestejä sisältäviä ketjuja.
4.   [Vt] Ei uistimia myynnissä    supilakki - 5/4/2014 10:21:42
Tähän palstan selkeyteen voivat myös myyjät itse vaikuttaa. Ei aina tarvitse jokaiselle vaapulle omaa myynti-ilmoitusta laittaa, ne voi listata samaan ilmoitukseen. Ja olen myös samaa mieltä tuosta, että palstan voisi päivittää jo vähän nykyaikasempaan foorumimuotoon.
5.   [Vt] Ei uistimia myynnissä    mikmie - 5/4/2014 9:07:28
Täysin samaa mieltä! Mikäli haluaa nostaa myytävän tuotteen ylös, niin näkyy hetken myytävissä jossain alhaalla. Mika
6.   [Vt] Ei uistimia myynnissä    Junttu - 5/4/2014 11:32:58
Tönkköhän tämä on. Kun olen itsekin tönkkö niin olen olen ollut tyytyväinen. Uudistuksia saa toki tulla jos vaan jollakulla on aikaa. Minä kyllä pärjään tällä sivustolla hautaan saakka. Kevät ja kesä on kaikille sama! Onnea ja kireitä siimoja!
7.   [Vt] Ei uistimia myynnissä    anssi64 - 6/4/2014 10:41:31
Sama pohja kuin kalamies.comissa----paljon selkeempi, kuva helpompi liittää ilmoitukseen.
8.   [Vt] Ei uistimia myynnissä    ketl - 6/4/2014 23:08:53
Rosetan kanssa samaa mieltä. Ja tuo oman ilmon poisto olisi palstaa selkeyttävä ja noita vanhoja ilmoja olisi siten vähemmän. Kalustolle voisi enshätään laittaa oma osio.