Myydään ko. Vene tarjousten perusteella.
Vm. 2008 ajettu vain muutama kesä, jonka jälkeen jäänyyt seisomaan pohjassa ilmenneen 'vaurion' takia.
Suoraan ajosta pukitettu, eli ei välttämättä iso juttu.
Vasemmalla puolella puolivälissä pohjaa, laminaatti irti? Ei ole kauhean tarkasti tutkittu. Väärin traileroitu tai valmistusvika?
Koneena ollut Suzukin DF90, eli myydään ilman moottoria.
Veneen ostajalle järjestyy Suzukin tai Mercuryn kone todella sopivasti.
Vene on Salossa
Loistava paikka tehdä pienellä vaivalla hieno vene.
Tarjoukset ja tiedustelut p. 040 - 577 5095
Veneessä ei ole pakollisia vakuutuksia, joten ei välttämättä kuulu.
En lähde ko. Casea täällä sen enempää ruotimaan kenelle kuuluu.
Kyllä tässäkin aikoinaan on moneen kertaan pohdittu mistä johtuu ja kenelle kuuluu.
Tehdashan tuon lupasi tarkistaa / korjata, mutta eipä ole asiaa hoitanut ja
nyt vene myydään tarjousten perusteella korjattavaksi.
Veneestä ei saa sellaisia kuvia, joista ongelman voisi havaita.
Vene on ihan ehjän näköinen ja 'ajokuntoinen'
Yleiskunnoltaan pesun jälkeen hyvä.
Veneessä ei ole pakollisia vakuutuksia, joten ei välttämättä kuulu.
En lähde ko. Casea täällä sen enempää ruotimaan kenelle kuuluu.
Kyllä tässäkin aikoinaan on moneen kertaan pohdittu mistä johtuu ja kenelle kuuluu.
Tehdashan tuon lupasi tarkistaa / korjata, mutta eipä ole asiaa hoitanut ja
nyt vene myydään tarjousten perusteella korjattavaksi.
Veneestä ei saa sellaisia kuvia, joista ongelman voisi havaita.
Vene on ihan ehjän näköinen ja 'ajokuntoinen'
Yleiskunnoltaan pesun jälkeen hyvä.
Kiitoksia Haatsille ja Jakolle asiattomista tarjouksista.
Tehdäänpä niin, että Haatsi tulee ja ottaa kuvat, joista tilanne käy selville ja minä myyn veneen sulle kympillä.
Varmaan asiallisimmin asia etenee, katsoo ohjeet Kaupankäynti osto ja myynti-osiosta, niin ei tule kovin alimoitettuja tarjouksia.
http://www.vetouistelu.com/bbs/keskustelut1/Netiketti.asp
Ottaisin kyllä aloittajan tapauksessa yhteyttä suoraan kuluttajansuojaan (jos kerta kirjallista dokumentointia on olemassa). Olen pari keissiä käytättänyt sitä kautta ja ratkaisu tulee melkoisella vauhdilla, eikä kyllä myyjät / maahantuojat rupea ko. organisaation kanssa kovinkaan helposti tappelemaan.
Jeanneau on noihin aikoihin alotellu Prisma Moulding teknologian käyttöönottoa GRP laminoinnissa, en tiedä onko 585 Prismalla tehty vene ja voisiko olla alkuvaiheen tuotannon ongelmia?
Jokatapauksessa veneen pohjan delaminoituminen on asiallisesti tehtynä harrastajan ulottumattomissa oleva projekti jossei ole pitkää kokemusta alipainelaminoinnista ja lasikuitukorjauksista.
Luulisin, että asiansa osaava vahinkotarkastaja (en tiedä löytyykö tuollaista länsisuomesta?) pystyisi sanomaan, että onko ongelma syntynyt traileroinnista (jolloin kuorma on pistemäinen) vai valmistusvirhe. Menisin Selboatille (http://www.selboat.fi/) joka on ainoa paja suomessa joka osaa tehdä vaativia GRP korjauksia, siellä osataan myös varmasti antaa kirjallinen lausunto vahingon todennäköisestä syntymissyystä.
Ihan sama millä tegnologialla, kuka ja missä on laminoitu, tottelee vauriokohdan osalta rälläkkää aivan samalla lailla. Laminoiminenkaan ei käsittääkseni ole mitenkään karannut normaalin työtäpelkäämättömän suomalaisen ulottumattomiin.
Vielä mahdollisuus jättää tarjous!
Voidaan myydä myös korjattuna, esim uudella Suzukilla.
Tällöin veneellä on kuluttajansuoja ja koneella takuu.