Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Miten valokuva saadaan liitettyä ilmoitukseen

Takaisin keskustelualueille
1.   Miten valokuva saadaan liitettyä ilmoitukseen    Kapo kalastaja - 7/12/2014 9:59:17
Moi,Kertokaahan viisammat miten sen kuvan saa liitettyä myyntiilmoitukseen.Normaalisti ei itsellä ole ollut ongelmia kuvien liittämiseen Esim Sähköpostia lähetttäessä YM.samanaiheiset viestit,Olen laittanutt merkille että muillakin taitaa olla samaa ongelmaa ,koska kuvatiedostot eivät aukea kun niitä klikataan.Olen yrittäny noita kuvia liittää viestiin kun olen ollut jotain myymässä mutta ei ole onnistunut.Laitoin tämän kysyymyksen tälle palstalle siksi kun tuolla esim.yleistä vetuistelusta näyttää käyvän vähän vierailijoita,ainakin avattujen keskustelujen perusteella.
2.   [Vt] Miten valokuva saadaan liitett...    Nec Pluribus Impar - 7/12/2014 10:07:41
Nappaat tuohon tekstinsyöttökentän alapuolella olevaan 'liitetiedosto' kohtaan ruksin. Kirjoitat ilmoituksen valmiiksi ja lähetät kirjoituksen. Sen jälkeen aukeaa uusi sivu, josta voi vielä palata muokkaamaan kirjoitusta. Jos kaikki on kunnnossa painat uudelleen 'lähetä kirjoitus' -nappia. Tuon jälkeen pääset lisäämään kuvan, aivan kuten sähköpostiinkin. Kuvia voi lisätä aina yhden kerralla ja lähettää, jonka jälkeen voit taas lisätä seuraavan kuvan ja lähettää, jolloin kaikki kuvat tulee samaan viestiin. Kuvien nimissä ei saa olla erikoismerkkejä, jotta ne näkyvät palstalla.
3.   [Vt] Miten valokuva saadaan liitett...    antsu - 7/12/2014 10:27:59
Kuvien koossa oli vissiin joku yläraja, mutta se on melko korkea. Suositellaan kuitenkin kohtuullisen kokoista jolloin se latautuu huonollakin yhteydellä. Alle 1 megaa on mukava koko.