Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Lowrance HDS-7 Gen3 Touch karttaplotteri/kaiku

Takaisin keskustelualueille
1.   Lowrance HDS-7 Gen3 Touch karttaplotteri/kaiku    yönkyntäjä - 19/6/2015 17:32:07
uistelukilpailusta voitettu uusi plotteri/luotain .hp.1300/tarjous sijaitsee kuopiossa yht.timppa 040-5803921
2.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    Mallu48 - 19/6/2015 19:51:12
Ei millään pahalla mutta jokikoneesta saat halvemmalla uuden ja liikkeestä. Ostetun en ymmärrä näitä rokareita täällä. Jos voittaa kisan ja saa palkinnon niin miksi pitää yrittää myydä kalliimmalla tuote mitä liikkeessä ja milä ei välttämättä edes toimi. Itseä vastaava 9tuuman näyttö ja pelaa ihan miten sattuu tuo kosketus ominaisuus..!!
3.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    yönkyntäjä - 19/6/2015 20:17:43
tuotteella täydet takuut .toki tarjota saa mutta halvin hinta mitä itse olen löytänyt 1350
4.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    yönkyntäjä - 13/7/2015 12:44:25
myyty.
5.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    Mallu48 - 19/6/2015 20:35:21
Katso jokikoneesta. Ja ihan suoraan sanottuna en itse ostaisi uusia tuotteita. Itsellä 7ja 9tuumam vastaavat näytöt ja enemmän ongelmia kuin tarpeeksi. Vaihdoin kaikki laitteet keväällä uusiin Lowranceen ja voin sanoa että hinta ja laatu on kaikea muuta kuin hyvää.. Täällä nimi merkki mansu yms kirjoittaa että hyviä vehkeitä.(heillä lukee Lowrance veneen kyljessä€. Mutta heille Lowramce on maksanut osan.. Itse en ole mitenkään osallinen kyseisen firman toimintaan ja haluan olla rehellinen. Ostin kaikki uudet laitteet tutkasta kaikuun ja olen saanut niin paljon lupauksia ja laitteet kaikkea muuta kuin se mitä on luvattu että seuraava merkki on 95prosentin varmuudella muuta kuin kyseinen merkki. Olen yksityinen ihminen ja kalastan elämysten ja kokemusten takia.. Minua ei voi rahalla ostaa tärkeintä on meidän perheelle että laitteet ja vehkeet pelaa ei ja että mitä sovitaan niin se pitää... 6 vuotta Lowrancea ja tyytyväinen mutta nyt 3gen ja kaikki sekaisin,.
6.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    yönkyntäjä - 19/6/2015 20:56:00
eikös tuo jokikoneen tarjous ole 1390.kuka on gen 3 vailla ,niin eiköhän kaupat saada aikaiseksi.mallu voi itkeä jollain muulla sivulla sitten jos et ole osto housut jalassa...
7.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    mansu - 28/6/2015 7:21:03
Täytyi oikein etsiä keskustelu kun vinkatiin etä joku puhuu paskaa... Ensinnäkin, minun veneessäni ei lue missään lowrance, paitsi toki niissä hyvin toimivissa laitteissa jotka ovat Navico konsernin Lowrance haaran tekeleitä. Toiseksi, kerrotko minulle minkä osan Lowrance on maksanut laitteistani ??? -kyllä olivat kalliita laiteita jos joku muu on maksanut ne toiseen kertaan ?? Sitten itse asiaan, meillä veneessä GEN3 sarjan 12 tuumanen versio ja ei voi olla kuin tyytyväinen. Nyt vihdoin ehdin päivittään softat niin saadaan vielä autopilotti samalla ruudulle jne. Kun et yksilöinyt paremmin mikä niissä mättää niin vaikea sanoa onko vika laitteessa, käyttäjässä vai asennuksessa...
8.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    Mallu48 - 19/6/2015 21:27:21
Ei tarvitse itkeä.. Aivan sama maksako laite 1390 vai 1000€ mutta mikä toimii ja mikä on sellainen mitä luvataan niin se on uistelijalle tärkeintä.. Mitä teet tuotteelle mikä on kallis ja ei vastaa odotuksia. Jokainen Tekee omat päätökset ja minulle aivan sama vaikka joku ostaa tämän laitteen 2000€ mutta en suosittele sittä kenelläkään.. Voin viedä ihmisiä kalaan ilmaiseksi ja minulle Ihan sama mitä kaukakin maksaa laitteista mutta nykypäivänä ihmisten ei ihmisten kannata ostaa yli hintaan paskaa.. Hyvää juhannusta.. Totuus ei pala tulessakaan..
9.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    yönkyntäjä - 19/6/2015 21:33:38
jos sinulla on ongelmia laitteen kanssa ,niin eikös niissä ole takuut?
10.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    Mallu48 - 19/6/2015 21:41:12
Mitä teet takuulla mikä ei muuta laitetta mihinkään.. Tee se ja se päivitys ja se kalibrointi, mutta laite on sekavampi kuin gen1.. Jos edes maahan tuonti ei osaa puhua totta niin silloin laite on yli hintainen.. Jokaista kehotan suhtautumaan Lowrancen lupauksiin todella varauksellisesti.. Itse kestin puoli vuotta ja nyt alkaa olla mitta täysi,,
11.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    Mäkköne - 20/6/2015 10:50:22
Tuntuu että oli nyt oikia ratkaisu ku ostin gen 2 romut.pilotti vielä tallin lattialla mut Kohta hiissattava paikoilleen.tarvitseeko mun päivittää tota gen2 näyttöö ja mitä etua siitä vois olla? Käjet jäätyy maalaispojalla....
12.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    Clbr - 21/6/2015 11:28:45
Mallu nämä vuodatukset voi laittaa tuonne uistelijan elektroniikka osioon, ei pilaamaan toisen myynti-ilmoitusta. Sama laite se on avaamattomassa paketissa palkintokoneena kuin kaupan hyllyltä ostettu. Kummassakin täydet takuut. Jos itseä ei miellytä, niin ei siitä voi toista yksityistä myyjää syyttää. -Tomi
13.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    nec pluribus impar - 28/6/2015 7:47:34
Sija 28?
14.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    Emppai - 28/6/2015 8:07:45
Minulla on Lowrance teipattu vene ja teen töitä ko merkkiä maahantuovalle firmalle. Ennen kisaa kysyin rannassa Karilta haluaisiko se tulla meidän joukkueeseen, ja se sopi hänelle. Yhtäkään laitetta ei hänen veneeseen ole ilmaiseksi annettu, joten täällä esitetyt väitteet on ihan täysin tuulesta temmattuja.
15.   [Vt] Lowrance HDS-7 Gen3 Touch kart...    yönkyntäjä - 28/6/2015 19:06:18
vielä olisi gen3 tarjolla..