Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Uudenlainen pikkuplaanari

Takaisin keskustelualueille
1.   Uudenlainen pikkuplaanari    kapakala - 16/10/2015 15:29:09
Nimesin sen pakittajaksi. On rakenteeltaan hyvin kevyt, joten pakittaa pienestäkin kuhan pennusta tai ahvenesta. Jaksaa kuitenkin hyvin vetää hyvin. Olen nyt vetänyt kesän näitä ja edelliset plaanarit, sellaiset kevyestämetalista tehdyt, saivat väistyä veneestäni. - kevyt - teipattu hyvin näkyväksi - takasanka on pikamallinen eli ei mitään lukkojen avaamisia. - Siima pujotetaan tyyliin 'naps' sinne takasangan taakse - kelluu hyvin - Ei sukeltele kun kelaa ylös, on lauennut tai laukaisemattomana - scottyn laukurilla Hinta = 40€ /pari 1kk tyytyväisyys takuu! Jos et pidä ja palautat plaanarit ehjänä, maksat vain postikulut. p. 040-5736514
2.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    ketl - 16/10/2015 21:39:18
Hyvännäköinen plaani.Kyllä paljastat nyt suotta kilpailijoille noita virityksiä
3.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    kapakala - 17/10/2015 13:24:10
No se kopiontihan onnistuu joka tapauksessa ja onhan se tuote näytettävä julkisesti jos meinaa sitä myydä. Tuo hinta 20€ ei ole kylläkän paha tuolle plaanarille. Ja ei tarvitse kopioida. Kivasti on jo tilattu ja toivottavasti tilaajat ovat tyytyväisiä kunhan pääsevät kokeilemaan. Älkää myykö sitten niitä kopioita Pakittaja nimellä. Norpan kopio plaanaria on varmasti myyty täälläkin norppana. Uskon että kehittäjää tämä ottaa päähän eniten, ei se niinkään että niitä on joku kopsannut. Kopioikaa edes tuo tarra toisenlaiseksi!
4.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    Kokkonen - 18/10/2015 8:03:08
Hienoa uutta innovointia. Tuon peräosan kiinnityksen olisit varmaan saanut mallisuojattua kilpailijoiden pelokkeeksi. Miten painon kesto? Oletko vetänyt pieniä houkutuslevyjä perässä? Jääkö paljon taakse silloin? Timppa
5.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    rckala - 19/10/2015 8:30:49
Tuo peräosan kiinnitys onkin mainio,muutenhan tuosta tulee mieleen pelle hermannin plaanari :-)
6.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    kapakala - 19/10/2015 16:01:14
Kukas on sanonut ettei siitä hakemusta olisi tehty? Olen vetänyt sen perässä Salsan levyä, tulee perässä vastaavasti kuin alumiini plaanarilla. Vetokyky on suunnilleen sama kuin sileäpintaisilla muilla plaanareilla. Sitä tosin saa lisää siirtämällä vetopistettä mutta testiryhmä antoi kesällä siitä murska tuomion kun oli testissä.... joten tehtiin silleen järkevästi ja maltilla vetävä. Laukurilla on muutoin kolme reikää, joihin sen voi kiinnittää, mutta vaikutus niiden välillä on pieni. Oki en ole kokeillut. Punttia olen vetänyt reilu 120g joka myöskin tuli perässä kuin muilla plaanareilla. Jättämä on ehkä maks parinmetrin luokkaa. Tarkkaa analyyttistä tutkimusta en ole aiheesta tehnyt, kun itselleni on riittänyt että toimii. Varmasti parempia ja sopivimpia plaanareita on olemassa mutta tästä tuli tällainen ja itse olen tyytyväinen luomukseeni. Niin ja tuosta Pelle Hermannista, ei pidä sotkea minua häneen, hän on minun veljeni, minä olen Tollo Peloton. (ihan näkyvyyden vuoksi tuo väritys... nimimerkillä Abstractin taiteen ystävät)
7.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    kapakala - 25/10/2015 12:30:36
Vastaus tuohon jätättämiseen levyn kanssa. Ohessa kuva, jossa se ilmiä näkyy. Tottakai laahaa perässä jonkinverran mutta suuruus luokka on samaa kuin useimmilla levyillä. Positiivista palautetta plaanarista tullut. 040 573 6514
8.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    jussisironen - 26/10/2015 19:56:07
Tänää ekaa kertaa koeajossa,ja täytyy todetta että paras plaanari omassa veneessä tähän mennessä. Tuuli 8/14 m/s ja kertaakaan ei sukeltanut. Päivän ainut kalakin tuli hyvin havaittua. Lisää on ensi kaudelle saatava.
9.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    kapakala - 28/10/2015 16:12:41
Juu... hyvin on toimineet itselläkin ja kiva kuulla, että muillakin toimii. Parhaaksi plaanariksi on arvioineet muutkin. Vaatii hieman hellävaraisemman säilytyksen ja käsittelyn kuin ne pelti viritelmät. Kauppa sulkeutuu perjantaina kahdeksi viikoksi 16.11 palataan asiaan, mutta tämän viikon tilaukset hoituu ajallaan. Kiitoksia kaikille tähän mennessä tilanneille.
10.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    Tepi - 24/5/2016 14:07:59
Nimi on ainakin hienosti keksitty! Onko muilla käyttäjillä jo kokemuksia? Olisi kiva kuulla käyttökokemuksia muiltakin kuin valmistajalta. Näkyykö sintit, että saa pois häirisemästä? Pysyvätkö järjestyksessä, jos 4-5 pakittajaa puolella, elikä eivät sekoa keskenään? Laukaisijat riittävän tiukat, ei turhia laukaisuja?
11.   [Vt] Uudenlainen pikkuplaanari    kapakala - 24/5/2016 22:02:02
no eikö nuo yllä olevat kirjoitukset riitä? Yhtään money back palautusta ei syksyllä tullut.