Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Huijari kauppias

Takaisin keskustelualueille
1.   Huijari kauppias    Aki1 - 19/5/2016 19:49:10
Moi uistelu kansa. Sattui tuossa itselle kohdalle huijari kauppias.kauppaa uistimia mut niitä ei koskaan tule.Itselle tuli 170e turpaan.jos joku tuntee junttila tomin kokkolasta niin oisin kiitollinen kaverin tiedoista toki voi olla jostain muualtakin!!
2.   [Vt] Huijari kauppias    Sammy_ - 19/5/2016 20:02:07
Kävele suoraan kyttikselle, kyllä ne tilinumeron perusteella etsii (oikean) kaverin.
3.   [Vt] Huijari kauppias    SepLam - 20/5/2016 5:03:55
Tuollaisilla huijareillahan on jo lähes poliisin siunaus toimia. Itse tein n. vuosi sitten rikosilmoituksen 150 euron huijauksesta, koristeena rasti ruudussa 'vaadin rangaistusta'. Ei ole asiasta kuulunut mitään ja tuskimpa vaan kuuluu. Ja nythän sitä puuhataan poliisin suojelua tälläisille nilkeille. Vai oliko se tutkimatta jättämislupaa. Parasta on itse vaan olla varovainen ja luotamatta liikoja kehenkään kauppoja tehtäessä. Eräänlaisilla perintätoimistoilla voisi olla nouseva bisnestrendi tulevaisuudessa:)
4.   [Vt] Huijari kauppias    kalamies- - 20/5/2016 10:12:17
Sama kaveri huijasi minuakin - laitoin eilen rikosilmoituksen. Vieheitä ei kuulunut ja lupasi palauttaa rahat. Kyllästyin ja tein suoraan rikosilmoituksen. Tehkää ihmeessä rikosilmoitus, niin ei mene enää lievänä petoksena...
5.   [Vt] Huijari kauppias    Aki1 - 20/5/2016 12:25:11
No niiin nyt rikosilmoitus tehty tuntu kaveri olevan poliisin tuttu ja tehneen enemmänki huijauksia!!!
6.   [Vt] Huijari kauppias    samppa81 - 22/5/2016 10:20:49
Sama jätkä huijas takilakaupoissa. Kävin ilmotuksen tekemässä ja kertovat että muuutakin on tällä kaverilla menoillaa. Eiku ilmotuksen tekoon!
7.   [Vt] Huijari kauppias    isok - 19/5/2016 20:06:04
fasesta hakemalla löytyy kokkolasta saman niminen kaveri
8.   [Vt] Huijari kauppias    Aki1 - 19/5/2016 20:33:32
Juu pitää panna huomenna poliisit asialle!!
9.   [Vt] Huijari kauppias    kalamies- - 20/5/2016 13:44:18
Tässä käsittääkseni saman kaverin Instagram -tili: http://www.pikore.com/tahtit Myös fillarifoorumin sivuilta löytyy vastaavia huijauksia saman kaverin toimesta. Löytyy kun laittaa googleen hakusanaksi tahtit, huijarin käyttämä nimimerkki kalastusfoorumilla ja fillarifoorumilla.
10.   [Vt] Huijari kauppias    mikko.aaltonen - 20/5/2016 7:18:29
Nämä huijarit täällä ja muualla tekevät näitä alvariinsa ovat yleensä työttömiä ja kusettavat jatkuvalla syötöllä. Esim tapaus Jussilalla on jonosso yli 150 rikosilmoitusta, harmi vaan että kaveri saa petoksistaan korkeintaa sakkoja... Perintätoimisto on hyvä, itse käytin moista palvelua =) Vituttaa jo kaikkien puolesta tälläiset kusettamiset. Itse tehnyt kauppaa täällä useamman vuoden ja homma on hyvin toiminut, toivottavasti tälläiset kusipäät eivät tule pilaamaan meidän vetomiehien / naisien mainetta. Olen puhunut!
11.   [Vt] Huijari kauppias    Aki1 - 20/5/2016 10:55:21
Meitä tolloja on joka lähtöön ikävä kyllä mut onneks sana kiertää ja toivottavasti joku perii maksun korkojen kera ;-)
12.   [Vt] Huijari kauppias    Maxel - 20/5/2016 11:06:53
Jaahas, näköjään oman kylän poikia.... Minulle outo tapaus.... Täytyy käydä heittämässä vähän ' Tiki talkia' mikäli tähän veijariin törmään. Tehkää ihmeessä rikosilmoitus. Mistä näitä mulkeroita riittää....
13.   [Vt] Huijari kauppias    Aki1 - 20/5/2016 11:38:33
Moi käyppä heitä ;-) jos ollaan poliisilaitoksella;-)
14.   [Vt] Huijari kauppias    kalamies- - 20/5/2016 14:13:37
Voiskohan Finnmasterille laittaa kyselyn onko henkilö yhä palkkalistoilla. En itse työnantajana ainakaan yhtään tuollaista käytöstä sietäisi.
15.   [Vt] Huijari kauppias    kalamies- - 30/5/2016 8:09:18
Torstaina soitteli minulle muuten Kokkolan poliisilaitokselta tapauksen tutkija... Kaveri ollut kuulemma koko viime viikon ainakin kiinniotettuna :)
16.   [Vt] Huijari kauppias    Maxel - 20/5/2016 16:53:23
Täytyypä vähän tiedustella. Tuttuja töissä tuolla Finnmasterilla....
17.   [Vt] Huijari kauppias    Aki1 - 20/5/2016 17:11:58
Ei oo enään kyseisen yrityksen palveluksessa soitin ja kysyin itse;-)
18.   [Vt] Huijari kauppias    Aki1 - 22/5/2016 17:03:14
Voi ku joku kiltti kävis kaverin luona kylässä😎
19.   [Vt] Huijari kauppias    kalamies- - 23/5/2016 9:56:59
Onko rikosilmoituksen teon jälkeen kuulunut uutta? Itse sain tutkijan puhelinnumeron ja nimen, mutta en ole vielä soittanut ja kysynyt tilanteesta. Joka tapauksessa Kokkolan poliisilaitoksella on työn alla tapauksen tutkinta.
20.   [Vt] Huijari kauppias    Tobie - 23/5/2016 9:11:23
Kerätään pieni kolehti jollekin papille jos kävis yksityisen ripin pitämässä.
21.   [Vt] Huijari kauppias    Nec Pluribus Impar - 23/5/2016 12:23:41
Toki riippuu varmasti poliisilaitoksen kiireistä, mutta viimeisimmän rikosilmoituksen tein itse toukokuun alussa 2015. Jo jouluna laitokselta tuli puhelu, jossa kyseltiin lisätietoja. Nyt reilun vuoden odottamisen jälkeen tilanne ei ole edennyt minnekään. Tälläkin kuulemma paksu kansio vastaavia tapauksia takanaan, joten pyrkivät niputtamaan kaikki yhteen. Mietin vain, että milloinka tapausta ratkotaan jos tekijä taiteilee uusia tekoja jatkuvasti.
22.   [Vt] Huijari kauppias    samppa81 - 23/5/2016 16:41:38
Tänään soitti Kokkolan poliisista että kaveri on nyt kiinni otettu. Kyselivät uudelleen vaatimuksista.
23.   [Vt] Huijari kauppias    SeppoS - 23/5/2016 13:46:18
Minulla viimeisin ammattihuijari oli varmasti yksi Suomen kuuluisimmista, netistä googlella löytyy mielenkiintoinen historia kuvien kera, Tommi Antero Aura :). On piesty moneen kertaan, lukittu maakellariin jne, homma jatkuu samanlaisena vuosikymmenet. Äitiltä kun kuulemma on kysytty, niin poika on vaan vähän sairas. Tämä hyysäily on kaiketi poliittinen päätös, avohoidon kustannukset maksatetaan yksityisillä ihmisillä kun laitoshoito tulisi liian kalliiksi. Sakkojen muuntorangaistuskin peruttiin varmaan kustannussyistä. Poliisi on aika voimaton, puhuttelevat ja yrittävät keskustella näiden koijareiden kanssa. Tehokkaasti kyllä ainakin Itä-Uudellamaalla poliisi nämä kirjaa, neljässä päivässä tuli kirjallinen vahvistus netissä tehtyyn rikosilmoitukseen.
24.   [Vt] Huijari kauppias    Aki1 - 23/5/2016 19:34:09
Kiva et on kiini mulle ei oo viel kuulunut mitään kokkolan poliisista mut ootellaan huomista jos nyt pitäisivät muutaman viikon vesi kuurilla
25.   [Vt] Huijari kauppias    kalamies- - 24/5/2016 9:17:50
Odottelen itsekin soittoa Kokkolan poliisista... Hyvä että on huijari jäänyt kiinni ja toivottavasti saavat miehen aisoihin.