Vetouistelu - näytä koko keskustelu

Keskustelut

Raksi Turbo

Takaisin keskustelualueille
1.   Raksi Turbo    Kokkonen - 10/9/2017 12:35:26
Raksi-Turboja on tarjolla kirkkaana ja UV:na. Hinta 10 eur/pkt ja paketissa Turbot 5:een raksiin. Tilaukset inkku.kokkonen@gmail.com tai puhelimitse 050-5343178. Tässä alla viikon vanha palaute,josta poistin kalapaikan,nimet ja viehetyypin jonka kanssa AS + Turbo yhdistelmää oli vedetty 4 km/h sekaisin. Tervehdys Kaverini xxx xxx puolesta kirjoittelen ja kiittelemme tuotteesta, oli timpalle luvannut ilmoitella turbo Raksin toimivuudesta. Viikonloppu vietetty xxx ja ei ole paluuta ennään vanhaan vetonopeuteen. Turbo raksi toimii niin mahtavasti yhteis virityksessä xxxxx kanssa. Nyt 4Km/h vetonopeudella virittäminen oli lasten leikkiä. Muikku täkyyn sai rauhallisen hieman tuijaavan letkauttelun sopivalla pysähtymisellä ja lopputulos oli yllättävä. Kahteen päivään 6 lohi tapahtumaa joista mukaan 67 ja 65cm ja se isoin tietysti hypystä irti.Jäipähän kasvamaan kokoa…
2.   [Vt] Raksi Turbo    Kokkonen - 11/9/2017 19:32:39
Antakaa Turbon kanssa täkylle tosiaankin reilu suorana tulo pätkä.Väli tuijaus sivulle ja sitten pyörähdys. Kuhalle tuntuu maistuvan jopa paremmin kun ei anna pyörähdellä ollenkaan. Tuo KOKONAAN suorana tulo Turbon kanssa on minulla jäänyt lohikaloille tarjoamatta.Tarjotkaa ja kertokaa kokemuksia. Ittekin koitan kun metsästys savotat saapi alta. Turbo jaksaa hiukan värisyttää syötin pyrstöä ja voipi riittää iskuhalun aikaan saamiseksi. Timppa
3.   [Vt] Raksi Turbo    Kokkonen - 13/9/2017 6:56:00
Alla palaute eiliseltä:(Poistin paikan ja palautteen antajan nimen viestistä). Moikka Olen aiemmin tilannut teiltä raksi turboja ja olen ollut erittäin tyytyväinen niiden kalastavuuteen täällä xxxxx. Tilaisin niitä lisää 4 pakettia. Voisitteko lähettää alla olevaan osoitteeseen xxxxxx.
4.   [Vt] Raksi Turbo    Kokkonen - 29/9/2017 19:09:37
Palaute tältä aamulta.Toivoinkin Turbon mataloittavan kynnystä raksiuisteluun. Säätö on helpompaa ja vetonopeus ei ole tarkkaa,kun vain ei mene Turbon kanssa liian hitaasti. Palaute alla, poistin palautteen antajan nimen. Timppa Moi, Voisin tilata toisen setin noita Turboja eli neljä pakettia. Toimitustiedot löytyy tuolta alta. On sitten äärimmäisen hyvä tuote ja helpottaa raksikalastuksessa alkuun pääsyä suunnattomasti. T.Xxxx Xxxxxxx